الأربعاء، يونيو ١٣، ٢٠٠٧

يا حلاوة يا ولاد...

في مدونة الرائع "اشرف حمدي" لقيت اللينك بتاع الاختبار ده

هو بعنوان "اي نوع من القادة انت؟"....ه

فقلت اروح اجرب حظي

وبعد ما جاوبت علي ال 45 سؤال لقيت النتيجة دي




بيقولوا انا زي اينشتاين

عموما كل واحد يروح يجرب حظه

سلام

هناك ١٩ تعليقًا:

R.R يقول...

هههههههههه
لاء بس الشبه واضح جدداااا
العنين
التسريحه
البايب
:)

اما اوح اشوف انا كمان حظى يمكن ابقى
هتلر ولا حاجه
يلا سلام يا اينشتين

R.R يقول...

انا طلعت
بيل كلينتون
:(
:(
:(

غير معرف يقول...

إمي لأعجب لأمرك
أن يكون لوالدك موقع يدخل الناس عليه بالآلاف وأنت تنسى ان تعلن عنه في مدونتك !!!
بالذمة مش كده عيب

gohayna يقول...

بجد محهول عنده حق

مش بالذمه عيب يا يامن

موقع والدك فين يا اينشتين

بس بجد فيك شبه منه

يعني بستثناء القميص
زشويه رتوش كدا بس

حصل خير يا سيدي

قصدي يا اينشتين

وكل سنه وانت طيب
عشان عيد ميلادك

يارب عقبال الف مليون سنه وسنه

تحياتي

sabsoob يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
sabsoob يقول...

ياه....تصدق نفس الكومنت ده عندي...سبحان الله...مين اللي مش
...طايقنا ده يا يامن
أعداءالنجاح
:D.....
...أنا طلعت كلينتون علي فكرة
و زي ما علقت عند أشرف هقولك...أهو أمور برضة..
سلام

kaed يقول...

يابنى ان عارف حظى علشان كدة عمرى ما حفكر أروح
هاهاهاهاهاه

خليك فى البيت يقول...

ندعوكم لزيارة مدونة خليك فى البيت والمشاركة فى الحملة

أشرف حمدي يقول...

يا عيني يا عيني
انا بقى هتلر زي ما انت عارف
والله لأحرقكم كلكم يا يهود
هههههههههههه
مبروك يا باشا

عمرو غريب يقول...

شي جميل اوي لما اروح اجرب حظي

Lemonada يقول...

ممكن تكون من احفاد اينشتاين
انا حروح اشوف انا اي وارجعلك يا اينشتاين المصري

Lemonada يقول...

هههههه
يا عم طلع جدنا واحد
انا كمان اينشتاين

نفسنا يقول...

العدد الثانى من مجلة نفسنا نزل
روحوا الحقوا النسخ

نفسنا يقول...

ندعوكم لمشاهدة العدد الثانى من مجلة نفسنا

صاحب البوابــة يقول...

أين مقالاتك يا عزيزي؟؟؟

انتظر ان أقرأ لك منذ زمن

تحياتي

إنسان || Human يقول...

ماشي ياعم اينشتاين
....
بس انا انصحك تكمل طريقة وتبحث وتمحص وتخترع نظرية كل شء
هههههههه

n يقول...

لطيف انك تطلع اينشتاين
انما اللي مش لطيف خالص اني اطلع هتلر
مش قادرة افهم النظرية الحقيقة
عموما هتلر هتلر
متفرقش سينا من سونيا :D

سندباد يقول...

مبروك عايزين بقي تتقمص الشخصية وتطلعنا اخر الابتكارات

DARK يقول...

ميرسى يا دكتور على البوست ده لأنى بهدلت الناس بيه أنا طلعت زى حضرتك